Joc

// // 7 comments
Dintr-un fulg ,de-o sa-l atingi,
Or sa-ti creasca aripi mici,
Or sa-ti pice lacrimi dulci
De la patru turturi lungi
Pe obrajii mere-dulci...

Din doi fulgi. daca ai vrea ,
Aripi mari ti-ai tricota
Cu undrele din Undrea
Si cu fire de povesti
Despre bucle ingeresti.

Peste neaua ninsa-n joaca
Mainile vor trece roata
Ochii -n cer s-or oglindi,
Cu mirare s-or opri:
Doamne-s ingeri ori copii?

7 .:

Anonim spunea...

In sfarsit! :)
Mi-ai lipsit... :">

Unknown spunea...

frumos..:)

Anca Dionisie spunea...

@Maria- fugisem...apoi m-am luat dupa mine si m-am adus inapoi...Imi lipseam...noroc cu mine:)

@Florin - da...tot ce-i cu ingeri ,copii si zapada...e frumos:)

Anonim spunea...

Nu ma pricep la vorbe mestesugite, mai ales cand e vorba de versuri. Ma screm la o propozitie laudativa din numa trei cuvinte, da´nimic, vid perfect(in teasta mea:oP)Atit doar: la versul final am avut climax ´telektoal!;o )))

PS-Intr-un tarziu mi-a picat fisa, cre ca ai facut mishto de mine..referitor la concert.Sa vezi ce-ti fac..

Anca Dionisie spunea...

@garcea-phiuuu...bine ca fu 'telektoal, "bre":))
mishto? eu? dezvolta ca nu ma prind:)

Anonim spunea...

glumeam bre(fara ghilimele)! Mi
s-a parut ca m-ai luat peste picior(oaaa, sa vezi ce fantezii am :op)
Da se pare ca nu, sau poate ca da!? Hai ca ocup spatiu cu offuri d-astea topice.

Anca Dionisie spunea...

@garcea- mai...mi-s "roackara" serioasa...nu iau bre peste picior, dau din pleata :))alea alea ...la urmatorul concert,deh:)