BaLaDa

// // 5 comments
Ba...la...Da

Voi, ce-ati baut din mine vin
Si buze-ati supt cu gust mieriu
Mai grasi,mai slabi,pletosi sau chei
(merci ,VILLON..îmi dai idei!)
Ce v-ati târât ca melcii pe carnea ierbii
Urcând încet si lipicios spre chipul meu
(dit moi,Villon!) ................frumos...
Voi ce-ati iubit? carne sau os?
Voi ce-ati vazut? verde? caprui?
Voi ce-ati crezut cu gând hai hui?
Ca nu stiu cine mi-s? Ca-mi cresc aripile în vis?
Voi ,îmbracati la fel si Anonimi... ca un cuier
De fag,de tei, de care vrei...
(asa Villon,arde-i cu-ardei)
Voi,într-o zi veti întreba:
Iubita mea,vrei zatul din cafea?
Evidentement...pe-altcineva...
In timp ce zboru-mi voi zbura,
Gasindu-ma in mintea mea...


(Basta, Villon,cu rima ta)
Bauram cam muuult vin..n'est pas?

5 .:

vyanna spunea...

ce-mi place, Anco!
I need Villion.. :(

Anca Dionisie spunea...

Villon,vyanna, ateapta sa-i zic...."pardon,Villon"...;)deh...mahmur saracu'

Anonim spunea...

Villon e mahmur pentru că o fi sărbătorit și el anul nou :))

Anonim spunea...

Mi-e tot mai greu să comentez la tine Anca :D Ori poate nu sunt in the mood. Cert e că ultimele cîteva poezii sunt precum pictura abstractă pentru mine: îmi plac fără să le înţeleg :)) Nici măcar nu ştiu dacă are vreun sens chestia asta pe care am zis-o :D

Anca Dionisie spunea...

@Adrian...si el;)
@Saturnianul-concret... doar nisipul ce se scurge in clepsidra fara de timp...vinul ce curge in pahare...fara sorbire...restul...abstract
Din cand in cand...pictez:)