Fricoleapsa

// // 5 comments
Ambasadoarea întreaba: Câte frici ai,Anco?
Anca raspunde: Doi cai

Frica fricii cea mai mare…ca n-am destule picioare
S-alerg prin lume calare.
Frica fricii mijlocie ,de baston si palarie.
Frica fricii cea mai mica , sa ma fi nascut pisica
Si sa n-am de moarte frica, opt vieti si-nca una mica…
Acum stiti de ce mi-e frica?

Am sa dau leapsa asta doar fetelor ( ca despre curajul barbatilor suntem pe deplin edificate ...n-est pas?): Maria, Shob , Mirey...ce "frici" aveti?

5 .:

Razjudec spunea...

mi-e frica de femei.sunte ale dracu'

Ambasadoarea spunea...

Deci ti-e frica de prosti si de prostie, de ziua in care o sa-ti creasca picioare dă arahnidă, de Domnu' Trandafir si de pisici?:)))

(interesanta abordarea, da' mie imi placeai si inainte;)

Anca Dionisie spunea...

@razjudec-uite,pentru tine de-ncurajare:)
http://www.youtube.com/watch?v=VhPKf_hSLxw

Anca Dionisie spunea...

@Ambasadoarea- partea nasoala e ca...de ce tie frica, nu scapi...cica;)

Anca Dionisie spunea...

ti-e...hi hi..