demiEu

// // 12 comments
Jumătate acasă, jumătate pe drum
Jumătate sunt flacără, jumătate sunt scrum
Jumătate icoană, jumătate păcat
Spre tine când vin, jumătate-am plecat

Jumătate de palmă, jumătate de-aripă
Sunt veşnic jumate , jumătate sunt clipă
Jumătate sunt tot şi jumate nimic
Jumătate eu tac atunci când te strig

Jumătate sunt cer, jumătate pământ
Eu sunt jumătate, jumătate nu sunt
O jumate de cheie si alta zăvor
De te văd jumătate, de tot îmi e dor

Jumătate eu cred, jumătate-nţeleg
Jumătate-ţi spun da , jumătate te neg
Jumătate jumate, jumătate întreg
Lânga tine când stau  ,jumătate-s perfect

12 .:

Anonim spunea...

Esti unica...

anca spunea...

da...unicitatea persoanei intai :)

Ion Scalen spunea...

Te-ai autodefinit domniţă Anca drept varianta feminină a lui Ianus bifrons (zeitatea cu două feţe, jumătate privind înainte, jumătate înapoi, zeitate a uşii (,,Jumătate acasă, jumătate pe drum''), al sărbătorilor şi riturilor de trecere şi a TRANZIŢIEI (de ce nu faci la un fel să se termine nenorocita asta de tranziţie?). Iart-mă că am adoptat tonul acesta, mai glumeţ (aş vrea eu), dacă e de prost gust, zi-mi-o de la obraz, dar, sincer, mi se pare superfluu să tot repet că-mi place poezia ta care ar merge grozav ca text pe o muzică adecvată, consider că nu orice poezie bună merge cântată.

anca spunea...

usa a bisericii fara-de-usa...un intrand inafara... fain ce-ai zis:)
multumesc!:)

Anonim spunea...

http://asirensong.wordpress.com/2011/02/05/demieu/

anca spunea...

@asiren... ma bucur :)

CELLA spunea...

mie îmi 'tai' răsuflarea cu fiecare poem

Ion Scalen spunea...

La mulţi ani, multe primăveri adevărate, nu ca asta! Mai este mult până la următorul poem?
Cu preţuire,
Ion Scalen

Călin Hera spunea...

"Spre tine când vin, jumătate-am plecat"
Câtă poezie e în fiecare vers din acest poem, Anca. Cred că tocmai am citit o bijuterie!

Anca Dionisie spunea...

@Ioan Scalen- Multumesc mult pentru urare si aprecieri! :)

Anca Dionisie spunea...

Calin, doar un 'bijutier' poate 'citi' o bijuterie...:)
Multumesc!

von stroeberg spunea...

...wow..._°!!!
far'de grai ma'nfrupt din tine...
super...
:)