cârligul mi-e ascuns în ochiul tău

// // 3 comments
cârligul mi-e ascuns

în ochiul tău ,

deopotrivă sunt

pescar si peşte

ascultă cum mă zbat

în pleoapa ta,

în lacul de lumină

ce orbirea-ţi primeneşte



cârligul mi-e ascuns

în ochiul tău

degeaba –ţi fluturi geana

prin mările-mi virgine

căci fără mine n-ai nici ţărm

şi nici înec cum se cuvine



te uiţi într-o oglindă

prin plasa cea cârpită

adâncul de sub tine-atârnă greu

şi numeri pân’ la unu

nisipul din clepsidră

si numeri pân’ la tot

mulţimile de eu…



cârligul mi-e ascuns

în ochiul tău…

3 .:

Karla spunea...

Splendid.
Doamne, ce mi-a placut: "degeaba-ti fluturi geana (...), fara mine n-ai nici tarm, nici inec cum se cuvine..."

perfecta greutatea fiecarui cuvant, nuantele infinite, subîntelesurile atat de feminine...
Felicitari!

anca spunea...

Multumesc, Karla...pentru perfecta degustare poetica..:)

ana spunea...

chiar ai talent...dar poti scrie tot timpul sau ai doar rare momente de inspiratie?