Donaţie

// // 11 comments

Donez


Parţial color


Blog


Unui orb


Asteptând cuvântul


Cu urechea pe calea ferată


Ofer cheie


Şi zăvor


Pentru cel mai orb


Doritor…



înscrieri aici

11 .:

Cristian Lisandru spunea...

Ce anunţ... Doar nu vrei să închizi blogul? Sper că este vorba despre o glumă...

Vania spunea...

Încă nu mă pronunţ...

Călin spunea...

Îti recomand persoana potrivită: http://anknews.blogspot.com/

PS Zilele în care n-am putut să intru aici au fost cenusii. Cred că am avut noroc că am dat de tine în prima mea perioadă de blogăreală.

Anca Dionisie spunea...

@Cristian- cautam orbul cu lumanarea...poate fi si o gluma:)

Anca Dionisie spunea...

@Vania- tocmai te-ai pronuntat...:)

Anca Dionisie spunea...

@Calin- E o recomandare pretioasa de care am sa tin seama...
Imi pare bine sa te revad...:)

JOKER spunea...

Welcome back!
Cum spuneam, n-are de ce să-ţi fie teamă. Nu cred că ai inimă să renunţi.

Anca Dionisie spunea...

@Joker- Bine ai revenit la randu-ti aici...renuntare...nu:)

CELLA spunea...

din ce vis m-ai trezit...
merci :)

Anca Dionisie spunea...

@Cella- o trezire din vis...daca-i de bine, cu drag:)

Vania spunea...

Da, însă ambiguu (m-am pronunţat).