Am un prieten(1)

// // 1 comment

Bărbieru’

Am un prieten sus-pus
Stă
Unde şoimul toarce vântul pe-o aripă
Ca nimicul pe fus

Acolo ne-a dus ...

Când noi eram mai siguri că atingem cerul cu mâna
El  ne dădea peste talpă cu Luna
 Poartă altă măsură la privire, la picior, la piele, la os
Pentru el  sus-ul e prea jos

El are un munte  pe care îl cară pe talpă
O măicuţă ce din lacrima lui se adapă
O cană de lut cu mâinile-n şolduri
 în care izvorul ţâşneşte din norduri
are o sobă mică şi fierbinte
ca vorba de dojana a iubitei ,
sfânta lui necuminte

Am un prieten
Care ne-a lăsat în odaia lui
în patul lui
în inima lui
Am un prieten pe care azi l-am botezat Ioan, deşi aşa îl chema demult...

1 .:

von stroeberg spunea...

>:d<

tu6di+

se fosse l’arlecchino che raccoglie il fuoco ...
e vivo …
ci sono delle speranze nella sua salvezza

se fosse il pensiero di terra
lui ammira
il sapore respirato del’argilla nel mare

se fosse la sabbia scivolata dai occhi
lui annusa
stringendo il morso dell’amore al collo ...

:-*