Te cautam

// // 4 comments
                                                                                                          foto by milan malovrh


    Te cautam...
 Pe pamânt
pictasei cu aripa 
umbra trudita
a ochiului meu
aruncându-si
samânta privirii
in vânt...

      Cautam dulcea Cautare...
Cu talpa oarba
visam 
sa te simt drum
de piatra 
ostoindu-mi
pasii de scrum...

Si-am strigat
Ingere!... 
si înger mi-ai fost
Si-am strigat
Iubite!....
si-ai  aruncat aripile jos
Si m-am strigat pe mine
Femeie!..
.cautându-ma
sa-mi fiu  fiindu-ti
oaza si pustiu...

4 .:

Anonim spunea...

Servus...
mai bine oaza, decit inger... pustiu.
cele bune!

Anca Dionisie spunea...

Femeie...oaza si pustiul LUI...

Anonim spunea...

Salut...cu scuzele de rigoare ca te contactam asa, dar deocamdata este o modalitate buna. Speram sa nu ne arunci intr-un colt.Apelam la oameni inteligenti si cunoscuti in blogosfera. Dupa ce vei citi acest comunicat, daca ai disponibilitatea sa te inscrii ar fi ok si cred ca ti-ar placea sa fii si un promotor al blogosferei bucurestene. Poate ne contactezi pe mail ( valecano@yahoo.com )sa discutam. Poti chiar sa ai propriul eveniment despre ceva anume …depinde doar de tine.

Acesta este comunicatul:
"Mesaj important pentru bloggerii din Capitală!
Pe 30 mai sărbătorim Ziua Bloggerilor Bucureşteni (ZBB). Vor avea loc concerte, video-proiecţii, târguri de blogging, expoziţii, vânzări de produse ale bloggerilor, petreceri etc.
Informaţii şi înscrieri pe ZBB-2009.RO.
Trimiteti mai departe mesajul sa circule in blogosfera. Multumim"

Călin Hera spunea...

Căutam dulcea Căutare... Îmi aminteste ce spunea Ana Blandiana într-un vers: „Mi s-a spus să te caut, nu să te găsesc”. Cred în asta. Cred că poetul caută. Ceea ce găseste, dacă găseste ceva, deja nu mai e important. Poetii sunt buni să caute, nu să găsească. Să găsească e treaba altora.