Esti

// // 7 comments
Esti liber ,iubite,
precum sangele-n vine
esti liber 
si-alergi viu prin mine
crescându-mi salbatic,
salbatic tulburându-mi adâncul 
fiindu-i parca
pântecului meu ars,
pruncul...
Si de te-as naste 
durerile-as iubi
durerile ce carnea ne-ar rupe
despartindu-ne sangele-n doua
pâna la doi as învata a trai
dulcea murire nescrisa noua...

7 .:

Anonim spunea...

... până la doi aş învăţa a trăi...

îmi place versul ăsta

Anca Dionisie spunea...

Doi...se-nvata greu...
Multumesc...:)

Anonim spunea...

Ard iubito
precum arde focul din mine,
ard
si ard pentru tine.
As vrea sa fi un nor
sa te preschimbi in ploaie
sa stingi valvataia
prelingandu-te siroaie.
Sa mi te aduni la picioare
sa sorb din tine-as dori
pana la doi as invatza a trai

Sa ma ierti ca mi-am permis sa ma joc cu versurile tale.

Anca Dionisie spunea...

r1d2c3- frumos joc...cu versurile:)

Anonim spunea...

Stiu sa ma joc foarte frumos zic eu.... cu versurile ;)

Anca Dionisie spunea...

Ei...jocul are si el niste reguli n'est pas? :)si... vorba scrisorii" cat suntem inca pe pace eu iti zic"bine-ai venit":)

Anonim spunea...

Intradevar vorba unuia si-a altuia...
Fara pace si iubire, toti am fi o amintire.