Kamasutra Urbană

// // 8 comments
m-am intins alb,
vertical ,
pe perete
noaptea mi-a tras-o pe la spate
ah, de fericire plânge in mine moartea
i-au rămas picioarele afară din vis
şi-mi alergă prin temelie
viul neprins,
curgând insalubru , pe zid,
ca un film indian pe retină,
carnea mea- iederă întinsă la înverzit
pe dinafara ferestrei regurgitând lumină…
orgasmul a survenit din cauze naturale
peretele fiind in curs de reabilitare
deşi nu încă în stadiul de proiect,
eu, neîntâmplare cu potential de efect..




8 .:

von stroeberg spunea...

:) ...
e luna aproape... plina :)
se asorteaza cu.... spaghetti 'erotici', aglio, olio e peperoncino...
prin facultate, aveam un 'poem' , "asa" ... venusian ... incerc sa mi.l amintesc si nu reusesc ... solemn promit ca.l voi gasi...
:)
:-*

anca spunea...

Tags: crimes Oxford amour spaghetti

:))
:)
:
.

von stroeberg spunea...

.
:
:) ...
poate...
din bere am varsat... ceva...
:) ...
http://sites.google.com/site/trattoriadeipoeti/

Ion Scalen spunea...

Ultimele poeme (de la ,,demiEu''nu mai văzusem nimic!) mi-au tăiat suflarea, aşa frumos împodobite pe ici, pe colo cu nestemate risipite din besacteaua cu necuvinte a domnului Nichita. Admiraţie constantă, ba chiar în creştere!

Anca spunea...

Ioan...sunt doar pietre de moara...:)

Celestine spunea...

Interesant stilul in care scrii:)
Intorci frumos din condei.
Fiinta pasionala ce esti tu... ai stat ascunsa dupa umbrele unor liliputani legati la ochi:)

Mersi ca ai facut cu mana,
Te voi urmari :)
Feerie.

radiowhisper.com spunea...

Hristos a inviat!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi luăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta_whisper sau un e-mail, tot la asculta_whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

http://www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

Anca spunea...

@Celestine...dar eu i-am legat la ochi..:))

Bine-ai venit! :)